"lampa" uppe och "blommor" köpta för sista gången!!!

Nu ska jag aldrig mer köpa blommor till lilla köksfönstret! Hittade dom här svarta plastbuskarna på maxi när vi var och handlade idag! Perfekta till det lilla fönstret där solen gassar in halva dagen och ingen, jag menar ingen blomma överlever. (även om jag vattnar dom ofta) :)
Köpte även krokar och hängde upp "lampan" jag köpte på village för nån vecka sen! Så här blidde det nypimpade köksfönstret!



Upptäckte även här om dagen att den annan av mina orkidéer håller på att blomma om!! Dock ser det ut som om det kommer att komma vita blommor.fast dom borde vara lila. De va dom i alla fall när jag fik den.


Kommentarer
Postat av: Malin

Va mysigt å fint de blev i fönstret!!=) Va dina orkideer blommar, jag har en jag väntar på å slå ut=) Men dom är ju så fina när dom blommar, synd bara att dom blommar över så fort=(

2009-08-24 @ 12:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se