Nytt till Hallen!

En ledig fredag med en tripp till mönsterås slutade med lite nya saker til hallen! :) Mia tipsade ju om butiken Blomboden i mönsterås och den kan jag verkligen rekomendera! Fanns hur mycket finns som helst, men jag fick nöja mig med en smått och gott låda till allt "skräp" som alltid hamnar på hyllan på hallsystemet. Hittade även den här snygga stenkrukan som jag satte en vit liten rosbuske i. Tyckte de blev lite sött! Ljuset och hjärtat i sten hade jag sen tidigare.
Nu är det dags att ta fram snabeldraken och städe lite sen e e väl bara att slappa i soffan, Upp tidigt i morgon och åka till Haninge för att hämta badtunnan! Blir en lång dag i bilen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se