Tomteverkstad!

Ikväll har det varit tomteverkstad i Fårbo :)
Malin och jag gjorde Rocky road, brända mandlar och skumtomtefudge. :) Har aldrig gjort brända mandlar innan, men de va hur lätt som helst! Receptet är Leila lindholms och jag  hittade det på recept.nu och dit kommer du om du klickar här!
Skumtomtefudge va oxå nåt jag aldrig testat förut, gott men mycket mycket sött. Man kan äta en typ :) Även det receptet finns på recept.nu


Sjukt lätt att göra brända mandlar, ska aldrig mera köpa dom svindyra små strutarna när jag e på julmarkand!!
Sötmandel och florsocker är allt som behövs! MUMSIGT!! Kommer jag göra fler gånger.






Skumtomtefudge på gång!





Klara bitar! Färdiga att smaska i sig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se