Twilight

Har precis tittat på första Twilight-filmen. Mycket fin film. Fina bilder och härlig känsla. Dock kändes ju filmen lite mer som en recention av boken, men så är det ju oftast. Boken innehåller ju sååå mycket mer. Även om filmen visar dom största händelserna från boken. Men det är ju alltid kul att få ansikten på vampyrer och varulvar man bara läst om och skapat sig ett eget ansikte på. och omgivningarna. Ibland tänker man att "Näheddu, så där ser det inte alls ut" Eller "Ahh... de e så hon ser ut. hmm.." Jag har ju precis läst alla fyra böckerna så jag vet ju i och för sig hur allt slutar men jag vill ändå se andra filmen NU ! !
Tills jag får möjlighet att se den får jag hålla tillgodo med första True blood-boken. Började på den igår och den e super bra! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se