kuddkrig!

Ända sen inredningspartyt jag hade har ja varit så sugen på att piffa upp soffan med lite nya kuddar! Men de e ju så sjukt dyrt med snygga kuddfodral har jag upptäckt! Och naurligtvs har jag förälskat mej i några av dom dyrare... Men så otroligt snygga! och sköna med! :)

Den här kudden från heter Mademoiselle och är designad av Lisa Bengtsson. Även hon som designat tapeterna med skorna som jag älskar! Dom kan ni se här!
Och dom finns ju även dom som kuddar fast passar bättre i ett sovum tror jag, eller om man har en snygg liten bänk i hallen? Och båda kostar multum.. eller va de heter...


Den andra här heter ogräs (kostar multum..) och är även de en Mairo ju, å jag tycker att den skulle göra sig ganska fint i vårat tv-rum. till den röda väggen. Som jag i och för sig är ganska så trött på... :(





På Mios hemsida hittade jag den här karamellen!! Helt underbar ju och så finns de en lika härlig pläd till! Och kostar bara 149kr! Vilket kap! :)




Och sist men inte minst så gillar jag den här från lagerhaus! Svårt att se här men den är en vit stickad kudde med texten "Home is where my heart is"
mysig och å sann! Även denna sötnos är ett kap ju! 157 kr!





Jaa... jag gillar verkligen Karamellkudden. Behöver lite färg som bryter av min evigt röda vägg..


Ska frhoppningsvis till Kalmar på lördag så då kanske jag kan få klämma lite på dom live :)
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se