Moamys!

Idag var det tänkt att jag skulle ta en ny bild på soldäcket och badet och de. Fredrik var bäst of the best i går och spikade upp halva insynsskyddet och satte i små små spotlights i kanten på badet. Lyste så himla fint! synd att ni inte får se det :) hihi. i morgon kanske jag hinner ta en bild.

Har vart i Kristdala ikväll. Moamys och jag var i lekparken vid dagis och lekte.. men allt hon ville var att åka rutschkana... så vad gör man inte?? de va ju bara att knalla upp där tillsammans med gullet och åka..  haha. Såg nog ganska kul ut. Precis så att rumpan fick plats :) Och fisen nöjde sig ju inte med en gång heller, men vad gör man inte för Moa? :)

Tillbaka till våran uteplats.. Jag letar jävligt snygga hänglyktor. typ sånna här.



Fast jag vill ha vitare eller gråa.. letat överallt. Vet nån vart jag kan hitta??

Nu blir det hopp i duschen.
God natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se