Vardagsrummet?

Är det så man kallar det? Eller Matrummet? Vad är skillnaden mellan vardagsrum och tv-rum? Hur eller hur så har jag jag donat lite däe idag! :) Fredde och jag spenderade hela dagen i Kalmar! En sväng på Gina och jag hade blivit med jeansskjorta! Tillbaka till 90-talet? Sen blev det en sväng på stan och en mycket trevlig och god lunch med Annika och Robban på Thai silk! Bästa lunchbuffen i Kalmar tror jag! Kan jag rekomendera starkt! Ligger på koppartorget. :)
Efter lunch blev det en tur till Ikea så klart! Svårt att åka till Kalmar utan att förr eller senare under dagen hamna där. :)
Innan vi lämnade Hansa-city hann vi natuligtvis med en runda på Både Mediamarkt, Mairo och rusta :)
Sen... Hem och dona lite :)

Det här blev dagens resultat!

Nya ramar, vita så klart från Ikea. Bilderna i ramarna är en tapet jag hittade på rusta. Och lykorna köpte jag på inredningspartyt, www.zbh.se
Min första tanke va att jag skulle ha dom ute men nu tyckte jag att dom passade så bra på sideboarden så dom får nog bli där. tills vidare i alla fall. :)





I morgon ska symaskinen fram och förhoppningsvis ska jag tillverka fyra nya kuddfodral. Vi får se hur det går :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se