Joel Kinnaman??

Jag undrar en sak..
Jag har sett Snabba Cash, jag har sett Johan Falk filmer, jag har sett youtube-klipp och jag har verkligen letat och letat efter vad det är ALLA tjejer ser när dom ser denna Joel Kinnaman. För jag menar dom känner han ju inte så de måste vara nåt man kan se. MEN jag ser det inte. Kan någon snälla tala om för mej VAD det är?? visst, han är ju absolut inte ful på nåt sätt, men vad är det som framkallar detta enorma aningen fjortisliknande *smile* vill-ha-begär hos alla tjejer?

Såå, vad säger ni?



Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har inte fastnat för honom alls så jag kan inte svara =)



Sv: Ja, de var riktigt goda de där ballerinakakorna =)

2010-01-31 @ 10:07:52
URL: http://morgondimma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se