Helgen.

Tusan vad helgen gick fort! Men lite har jag ju hunnit med i alla fall! Bland annat har jag hunnit med två vändor till gymmet. Lördag förmiddag till Nutilus med AnnaJ och en helvtimmed core. Magmusklerna värker än :) Och i går blev det 11 km på motionscykel på scaniagården och 2 km gång på löpbandet. Känner mej mycket nöjd med det! Innan jag åkte hem från stan i går så hoppade jag in och köpte lite vårblommor. Påskliljor och pärlhyacinter. Blev två fina krukor till grindstolparna och två små fina till soldäcket. Ställde även fram ett par stolar och sopade av lite så nu är det bara solen som fattas! :) Är så sugen på att få färdigt där nu och köpa lite möbler. Har kollat runt jättemycket men just nu är det faktiskt dom här möblerna från Ikea jag fastnat för. Får se om jag kan få in Fredrik på samma spår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se