Lördag

Lördag. Blev en sväng till gymmet i förmiddags med Anna. 30 min core. och i morgon kommer min mage att värka! Men de e gott! Va länge sen, kändes att jag inte har någe vidare magmuskler för tillfället. Sen blev det en dusch och en fika och en tur över stan med Jenny. Mycket trevligt, va väldigt länge sen jag tog en fika på stan. Inhandlade mej en ny mössa. Tänkte posa med Tessy och doris och min nya mössa men de gick sådär :)



De är i alla fall en bad-hair-day mössa och den är superskön!
Sen blev det att åka vidare en sväng till Kristdala och leka lite med Moa-gullet. <3 Blev en promenad i det sköna vädret och sen att titta på nicke nyfiken och lite annat bus :)




De va soligt ute på promenden så Moa fick låna mina solisar, hon verkade tycka att de va skönt att ha dom på sig och tuff va hon ju oxå :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se