Miljonlotteriet!

Offrade 10 kronor här om dagen och ringde in till miljonlotteriets tittartävling, brukar inte ringa på sånna för dom är så uselt enkla så jag tror alltid att de är så många som tävlar att chansen att vinna är minimal, och de är den väl oxå men idag fick jag ett brev på posten där det stod att jag kommit till finalomgång! Det stod att "bland de rätta svaren som kommit in har ett "litet" (dock inga "-tecken i brevet) dragits för att gå vidare till final. Jag skulle gå in på lyckohjulets hemsida och svara på 10 frågor på tid. Gjorde det och hade 8 rätt av tio. Nu är det bara att hoppas hoppas att detta "lilla" antal människor som med mej gått vidare till finalomgång är utomodentligt tröga...så att jag vinner, haha :) Chansen är nog liten men men!
En resa till Havsvidden Åland står på spel så önska mej lycka till, men inte för mycket. :)

Fick även en skraplott men den gav ju inget förstås :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se