Närkontakt

Jaha, då har man tagit jägarexam med bil idag då. Lyckades med det smidiga draget på väg till jobbet i morse. Klockan lite i sex i morse va de jag som hade bärkontakt med ett tydligen höggravidt råddjur. Smidigt. Som om vi inte har haft tillräckligt med utgifter senaste månaden. Men, Jag klarade mej och  hundarna som satt i sin bur klarade sig och de är väl de som är det viktiga. Även om jag tycker lite synd om det stackars djuret så dog den nog på stört. Och Bilen, den går ju att laga! :)

Kommentarer
Postat av: Therèse Nilsson

Usch vad läskigt! Tur att det gick så bra! Kunde du åka till jobbet sen eller fick du vända?



Kramar

2010-03-10 @ 09:37:52
Postat av: Mia

Nä jag kunde åka vidare efter att jag pratat med farbror polisen och så :)

2010-03-10 @ 18:35:52
URL: http://miasfavoriter.blogg.se/
Postat av: Therèse Nilsson

Det var ju bra =)

2010-03-14 @ 19:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se