Ny maskin!

Oj, nu har jag varit så där dålig på att uppdatera igen. Jag e hopplös ibland!
I dag har vi varit en tur till Kalmar och köpt en ny tvättmaskin på Media markt. Det var välbehövligt. Den gamla rasslade och skrammlade så jag vågade inte tvätta i den alls sista veckan :)
Och OJ vilken skillnad när vi kom hem och satte igång den nya. Efter att vi kommit på att dra ut transportspärrarna eller vad det heter vill säga :) haha innan dess var det ingen trevlig upplevelse alls :)
Våran nya supermaskin har numera ett super duper snabbprogram som tar 15 min att köra! Rena drömmen ;) haha
Blev såklart en tur till Ikea med. Det vi skulle ha va en taklampa till övervåningen. Men så kom vi på att de skulle ju vara skoj att fixa till lite med en bänk och några trådbackar och ett hyllplan i tvättstugan så de blir lite ordning. Hittade ett jättebra system som heter Antonius. Bara ett fel. När vi kommer till "ta-det-själv-lagret" fattas själv en del jävel...kommer hem på tisdag. Tur att jag ska till Kalmar på fredag! :)
I morgon fyller Fredde år så i kväll har vi varit på Steakhouse och skämt bort oss lite. Blev fläskfilé med Idaho potatis och bea :) och självklart vitlöksbröd till förrätt! Deras vitlöksbröd är bara Mmmmm!!
Vi blir det soffslapp och lite efterrätt vi köpte på maxi innan vi åkte hem :)

Förresten fyller Tessy åtta år idag! Och Doris fyller fem månader! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se