Sjuk=uppiggning i form av nya kläder :)

Suck och stön. Ligger i soffan och tycker synd om mej själv. Jag är nästan Aldrig sjuk, så när jag väl är det, dår FÅR jag tycka mycket synd om mej själv :)
Och för att lindra sjukdommen lite så har jag beställt lite nya sommarkläder till mej och en snygg tröja till fredde från Ellos. Bara en störig grej, hälften av grejorna kommer hem den 25 maj??? Ja i och för sig kommer väl snön att ligga kvar tills dess så de kanske inte gör så mycket. Man kan ju hoppas att det går snabbare är så, för både snön att försvinna och kläderna att komma hem!
Det här beställde jag

Untitled
Untitled by mariabaier on Polyvore.com

Items in this set:
Topp innen Dame. med kort erme
Topp inom Dam. i rymlig modell med nedhasad axel
Tröja, herr inom Herr. Ståkrage och knappslå med stora tryckknappar i...
Mekko. Irrotettavat,niskan taakse solmittavat nauhat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se